Motivation?

Just nu har jag tappat stor del av min motivation till att motionera Isola. Vet inte vad jag ska hitta på och känner inte för att hitta på något heller...
Jag vill inte att det ska vara såhär, jag jobbar och sedan åker jag till stallet och tar skruttan snabbt. Självklart bryr jag mig om henne super mycket och myser med henne, har dock ingen motivation till att motionera henne.

Men ska ändra på det!


Ska idag packa spån till henne, så därför hinner jag ej rida eller något, men jag har bestämt mig för att komma i gång ordentligt. Har även beställt en bok som ger en tips om övningar och hoppas den kommer snart!! (mer en 1 vecka sedan vi beställde ju!!!)

Så det var läget just nu.

Kommentarer
Postat av: Michaela



kika gärna in på min blogg där jag skriver om mitt liv som småstads tjej med en dröm om att flytta till alanya där min pojkvän bor. bloggen kryddas även med min egen konst samt mode- och träningsinspiration.



ha en fortsatt bra fredag! kram

2012-03-30 @ 09:21:45
URL: http://michaelakivisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0