Jäkla lastbil

Igår skrittade jag ut med snuttis. Hon kändes lite nervig, men ändå helt okej. Trampa på bra. Jag tänkte bara rida en runda som jag kallar "till skylten" och sen vända, då jag inte riktigt var klädd för vädret prec.

När jag ska vända ser jag att en lastbil kommer på vägen (jag bryr mig inte, åker ju lastbilar förbi dagligen där lix) Och vad fan gör lastbilen då? TUTTAR på oss. Hur många bananer har lastbilsföraren fel egentligen?
Isola blev ju kanon rädd.

Slutade med att jag satt av och ledde henne hem. Kände inte att hon skulle skutta åt sidan och halka/ramla i diket, då kändes det bättre att sitta av. Efter ett tag blev hon iaf lugn och go som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: Fraj

vissa har verkligen inget sunt förnuft över huvud taget!

2012-01-27 @ 23:41:09
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Helena

Men hallå, vilket pucko! En del borde ha en smäll! :S

2012-02-02 @ 14:35:18
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0