Fin häst

Jag tror att Isolas vila har setat fins för henne, för nu är hon finare en någonsin. Blir så glad över min skrutt. Har även fixat en som hjälper mig med henne, känns skönt, då man inte alltid hinner. Sara hade ju inte tid längre, så fick skaffa mig en annan, som heter Marie.
Vi är bara i början, men att hon ska lära känna Isola, men jag tycker det ser bra ut och hon vet vad hon sysslar med i alla fall. :)

Men Isola har blivit så himla fin. Man blir så stolt i mamma hjärtat. Hon är så himla mjuk och lugn och allt, så känns som att hennes vila har setat fint!

På jobb fronten går det bra, jäkligt bra. Om jag blir kvar där jag är idag, säger jag ingenting om, utan det ska jag berätta om när allt är klart.

Hoppas även på att få nyckelen redan denna vecka till min egna lägenhet! Men får nog den nästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0