Tummen ner

Idag var min första dag på jobbet , vilket gick helt okej. Satt i kassan hela dagen, så är skapligt trött i huvudet. Jobbade mellan 8-2 , skaplig tid. I morgon och fred blir det 10-4.

Eftersom jag sov så fruktansvärt dåligt natten som var, kände jag mig så jäkla förbaskat trött och omotiverad till allt som hade med ridning att göra. Först tänkte jag att jag skulle tömköra på volter, men det sket sig, då banan var uppbokad i 2 timmar för lektioner. Så blev lite rykt och gos för skruttan idag!

Har så dåligt samvete att jag varit dålig med Isolas motion, ja jag får jätte dåligt samvete faktiskt. Jag vill att hon ska hållas igång 4-6 dagar i veckan minst, absolut minst 4 dagar. Brukar ligga på 5 dagar i genom snitt.

Men det är bara att kämpa på, i morgon ska jag nog rida ut eller tömköra på volter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0