Hej halloj

Tjabba!

Idag är det tis och jag börjar känna mig lite bekväm med att var ledig i 5 hela dagar. Men i morgon så är det jobb iaf. :)

Mina planer idag med skruttan är en skritt tur , då det inte finns så mycket mer att hitta på. I morgon blir det milt, så då ska jag mig på att göra något på banan, om den inte är hård fort. :)

Ni får se senare om jag kommer med ett glatt eller tråkigt inlägg. HAHA :D
Hoppas även att jag får paket idag, nu ska jag åka och ge hästarna lunch.

Vad ska ni göra med era hästar idag?

Kommentarer
Postat av: Bonnie

sv: Cool back finns på www.distansritt.nu men den är dock lite dyrare, 2340 kr med inläggen. Inläggen är det man ska satsa pengar på, har man bara ett par bra inlägg kan man använda dom till alla paddar och man kan även sy egna på schabrak om man är lite händig.

2012-01-10 @ 22:21:03
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0