På tal om allt

Så var det 359 år sedan jag skrev här. Det känns som det iaf...
Men vad har hänt? jag jobbar jobbar och jobbar lite till, kramas med Isola , med min hund och sover. Det är min vardag.

Och på tal om allt så ska jag den 1 maj lämna mina föräldrar och flytta till eget. Ska bli konstig, skönt, tråkigt och allt. Så det har mina megalöner gått till, grejer. känns konstigt att spendera pengar på typ steksaker, när Isola vill ha massa fina saker, hon vill ha, hon sa det.. ;)

Låta bli att köpa något till henne är ju omöjligt. Hon har fått ett par ur snygga benlinder, får visa, och en grimma som jag ska visa i nästa inlägg, samt en rosa piggborste. Tänk att man inte kan få nog förens pengarna är slut med att handla till sin finaste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0