Ut till stallet

Godmorgon!

Jag vaknade runt 10, och har nu  vaknat till och ska käka något innan jag sticker ut till stallet. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med min fina, men det återstår att se :D
Är sugen på banan (ja ni hörde mig, som alltid föredragit att rida ut i skogen) är sugen på att jobba henne på banan. Men Tror att det faktiskt blir skogen, hon behöver det. Kanske ska jag passa på när det är ljust att rida. ;)

Igår var jag där och fixade allt, putsa på snuttan lite, sen for jag hem. Blev en hemmakväll med lite gottis och idol mys med min hund.

Men skriver sen om jag hinner, ska nämligen på 40 års kallas.

Vad hittar ni på med era fina idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0