Hej holloj

Hejsan!

Välkommen till min nya blogg. Jag har bloggat på flertal andra bloggar och för några månader sedan bytte jag till myshowroom, men kände att jag inte trivdes där. Jag förstod inte hur man gjorde designen på samma sätt som här. Först tänkte jag gå tillbaka till min för förra blogg, men kände att jag ville ha en ny. Som en ny start!

Vill ni läsa mina gamla bloggar kan ni gå in här och här.

Vem är jag då? Jag heter Sandra och är 19 år gammal, och kommer blogga om livet som ägare till mitt varmblods sto Isola Grande.

Isola är travtränad från början och har i sitt liv sprungit 32 lopp och vunnit 41 917 kr. Vad jag förstod från förra ägaren hade hon inte "vinnarskalle". Isola startade sitt sista lopp juli -05. Sen köpte några i Örebro henne och hade henne till 06, och då köpte jag henne. Så sen 31 april -06 har jag ägt henne.

Jag har valt att skola om henne till ridhäst, vilket har både gått bra och dåligt. Det har varit både skratt och tårar under åren, och jag har många gånger nått botten och tänkt att ge upp, men har då rest mig och försökt igen och varit starkare en någonsin. Och gud vad det är värt det.

Just nu tränar vi 1 gång i veckan dressyr för instruktör, och det går bara framåt, och det känns skönt. Isola är så villig att lära sig. Hon är den bästa vän man kan tänka sig.

Det var en kort presentation om vilka vi är. Undrar ni något, finns det ett kommentarsfällt och bara att fråga.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0