Hödax

I morse var det dax för hö igen. Känns skönt att det nu är påfyllt i lagret! Var inte sådär super pigg, då jag igår var ute med jobbet och käka och sen hamnade vi på harrys och öste.

Men upp kom jag, sen gosade jag med Isola lite i hagen och åkte hem och sov HAHA. Tänkte att jag skulle rida idag, men jag ångrade mig när det kom regnoväder in. Tror varken jag eller Isola hade uppskattat det så spec mycket ;)

Hade iaf hand om en annan häst i stallet idag, och det gick kanon. Avslutade med att gosa med snuttan lite och pilla på henne, min fina.

Brukar ni rida när det regnar och blåser ute? Jag brukar det ibland, men idag kände jag verkligen inte för det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra ? :)

2011-12-04 @ 20:00:54
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0