Skritt i paddan

Idag blev det ett kort lugnt skritt pass i paddocken. Det blåste väldigt mycket + var mörkt , så vågade inte ge mig ut i skogen själv. Så körde igenom henne.

Jag testade om det gick att flytta med flyt åt båda hållen, vilket funkade kanon. Både korta och långa sträckor funkade väldigt bra idag. :)
Sedan när jag kände mig nöjd, körde vi stora och små volter, vilket med funkade bra. När hon kändes avslappnad och låg, var jag nöjd och skrittade av och gik in.

Det är skönt att allt verkade fungera som det brukar. Var ett tag sen jag kände igenom henne, så det var dax.
Jag är nöjd med snuttan!

Fast vart lite grinig när jag kom och såg att täcket var blött pga regn/snö, + att hon rullat med det ute och toppen på it så har hon självklart rullat när hon kommit in i boxen. Det blir inte roligt att göra rent inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0