Senaste veckan

Jag har jobbat fruktansvärt mycket senaste veckan. Känns som jag inte ens haft tid med min finaste ens. Men självklart har jag varit där, fast sent på kvällen. Gett henne den tid hon behöver.

I fredags hade jag fixat "hästvakt" då jag åkte iväg till vår fina huvudstad och kollade på Idol finalen. Kan bara säga att det var en häftig känsla + att vi satt rad 2 och såg grymt bra!!

Jag måste även hinna med att införskaffa mig broddar och smälla på, då det frysit på och blivit riktigt halt. Igår regnade det typ hela dagen, och idag är det minusgrader. En häst utan broddar på det = bambi på hal is. Mamma får lov att köpa det i morgon, då jag åker iväg på halkan hela dagen, så får jag smälla på dom i morgon kväll, så jag kan börja göra något med Isola. :)

Igår passade jag på att mysa extra mycket med min fina. Jag putsade henne från topp till tå, kliade , gosade och allt. Sedan avslutade jag med att lacka hovarna, så dom blänkte så fint så :D ....tills hon fick komma in i boxen och få spån på dom HAHA.....

Har ni det halt och har ni hunnit fått på broddarna? (jag har sulor på iaf, fast snön här har smält bort...)



Såhär bra satt vi!

Kommentarer
Postat av: Josefine Freéd

Ja broddar har B haft sen de blev halt här vilket var i mitten/slutet på november. :-)

2011-12-11 @ 17:45:08
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0